Do napędu RMK E2 wykorzystano silnik elektryczny o mocy 67 KM zintegrowany z obręczą tylnego koła. Zabieg taki był możliwy dzięki wyeliminowaniu piasty - wahacz osadzony jest bezpośrednio na kole, co dodatkowo podkreśla nowoczesny wygląd motocykla.
Wysoki moment obrotowy
Choć na pierwszy rzut oka moc E2 nie powala na kolana, warto zwrócić uwagę na gigantyczny, typowy dla napędu elektrycznego moment obrotowy, wynoszący aż 320 Nm. Jest on przy tym dostępny niemal od najniższych obrotów. E2 może poruszać się z maksymalną prędkością 160 km/h.
Wysoki zasięg, ale też cena
Bardzo korzystnie wypada także zasięg motocykla. Na w pełni naładowanej baterii może on przejechać maksymalnie 300 km. Niestety - cena RMK E2 jest zaporowa - motocykl kosztuje niemal 25 tysięcy euro, czyli ok. 108 tysięcy zł.