Często zadawane pytania
Moje konto
Jak założyć konto?
Aby założyć konto, kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów Utwórz konto. Po kliknięciu w to polecenie zostaniesz przeniesiony do strony, gdzie podasz swoje dane, adres oraz ulubiony lub najbliższy sklep. Musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Używając tych danych możesz w każdej chwili zalogować się do Twojego konta klienta oraz masz możliwość sprawdzenia i zmiany Twoich danych.
Zapomniałem hasła. Co zrobić?
Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po przejściu na stronę logowania obok zielonego przycisku Zaloguj się pojawi się opcja Nie pamiętasz hasła?, dzięki której po podaniu adresu e-mail otrzymasz link do zresetowania hasła.
Jak zmienić hasło?
Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce MOJE KONTO pod informacjami kontaktowymi znajdzie się przycisk ZMIEŃ HASŁO. Po kliknięciu w przycisk należy podać bieżące hasło, nowe oraz potwierdzić nowe hasło wpisując je ponownie. Zatwierdzić zmianę klikając
ZAPISZ.
Jak usunąć konto?
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jak zapisać się do newslettera?
Możesz zrobić to podczas zakładania konta (sekcja MOJE KONTO, pytanie 5) oraz w zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY zaznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ.
Jak wypisać się z newslettera?
W zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY odznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ. Ponadto, w każdej wiadomości newsletterowej znajduje się link z rezygnacją. Oczywiście zawsze możesz skierować wiadomość z rezygnacją na adres: kontakt@dobresklepymotocyklowe.pl
Co to jest newsletter i jakie korzyści dla mnie wnosi?
Nasz newsletter regularnie informuje o aktualnych promocjach, ciekawych artykułach, premierach i nowościach oraz wszelakich wydarzeniach ze świata motocyklowego: dniach otwartych, jazdach próbnych, otwarciu sklepów.
Nie dostaje maili od Dobrych Sklepów Motocyklowych. Co zrobić?
Sprawdź, czy maile od nas nie trafiają do folderu SPAM w twojej skrzynce pocztowej. Sprawdź, czy podałeś prawidłowy adres mailowy podczas rejestracji. Jeśli adres jest poprawny, a wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, które na pewno z chęcią pomoże.
Dlaczego nie otrzymuję newslettera, pomimo że się do niego zapisałam(-em)?
Po zapisaniu się do naszego newslettera powinieneś otrzymać maila wraz z linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera zostanie zatwierdzone tylko wtedy, gdy klikniesz w ten link. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem sprawdź folder SPAM w twojej skrzynce odbiorczej oraz upewnij się, że podałeś właściwy adres e-mail podczas rejestracji. Jeśli i to nie pomoże prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy moje dane są udostępniane osobom lub instytucjom trzecim?
Aby zapewnić Ci jak najlepsze funkcjonowanie strony, korzystamy z narzędzi dostarczanych przez podmioty takie jak Facebook Ireland Limited czy Google Ireland Limited. Są to jednak dane statyczne i anonimowe. W żadnym razie nie przekazujemy Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.
Po co mam zakładać konto?
Posiadanie konta w naszym serwisie niesie za sobą wiele korzyści. Możesz dodawać produkty do listy Ulubionych, pisać opinie o zakupionych produktach, samodzielnie zarejestrować się do programów 5 LAT GWARANCJI oraz ASSISTANCE, sprawdzić produkty zarejestrowane wcześniej oraz zgłosić szkodę lub reklamacje i sprawdzić ich status.
Reklamacje
Jak dokonać reklamacji towaru?
By dokonać reklamacji towaru należy skontaktować się z Naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@dobresklepymotocyklowe.pl. Zajmiemy się tym najszybciej jak to możliwe.
Gdzie mogę sprawdzić status mojej reklamacji?
Status swojej reklamacji można sprawdzić kontaktując się z Naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@dobresklepymotocyklowe.pl.
Na jaki adres mam wysłać przesyłkę zwrotną?
Nasz adres znajdziesz na paragonie, który otrzymasz wraz z zamówieniem.
Jaki jest okres trwania gwarancji?
Okres trwania gwarancji w Polsce to 2 lata. Korzystając z naszego programu 5 LAT GWARANCJI możesz wydłużyć ten okres o 3 lata, co łącznie da 5 lat gwarancji na twój produkt.
Jak mam zgłosić 5 lat gwarancji?
W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz program 5 lat gwarancji oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie uszkodzonego produktu.
Jak mam zgłosić assistance?
W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz program Assistance oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie lub skan zgłoszenia zdarzenia na policję.
Co jest potrzebne do zgłoszenia reklamacji?
Jeśli chcesz samodzielnie zgłosić reklamację online najłatwiej będzie zrobić to za pośrednictwem Twojego Konta. W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz REKLAMACJA oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie uszkodzonego produktu. Możesz również zgłosić reklamacje za pośrednictwem sklepu, w którym kupiłeś produkt lub przez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Biuro obsługi klienta
W jaki sposób mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?
Z naszym Biurem Obsługi Klienta można się skontaktować telefonicznie pod numerem 883 606 363 oraz pod adresem mailowym: kontakt@dobresklepymotocyklowe.pl
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00.
Jak mogę się dowiedzieć, że produkt wrócił do sprzedaży?
Żeby dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny należy na karcie danego produktu wprowadzić swój adres e-mail pod poleceniem Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny. Gdy produkt wróci do sprzedaży wyślemy wiadomość na podany wcześniej adres.
Jak mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami lub opinią?
Każdy zakupiony produkt można ocenić w zakładce MOJE KONTO wybierając z listy po lewej stronie pozycję MOJE OPINIE O PRODUKTACH.
Jak mogę skonktaktować się z konkretnym sklepem?
Kontakt do każdego ze sklepów zrzeszonego w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych można znaleźć klikając przycisk Wyszukiwarka sklepów na górze strony i wyszukując wybrany sklep.
Jak dobrać odpowienie części do mojego motocykla? (SW-Motech, R&G)
Części do swojego motocykla możesz dobrać używając naszego MOTOKONFIGURATORA, znajdziesz tam wszystko - od osłon chłodnicy po zestawy kufrów turystycznych.
Inne
Gdzie mogę znaleźć Wasze produkty?
Nasze produkty można znaleźć we wszystkich sklepach zrzeszonych w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych. Pełną listę sklepów znajdziesz wchodząc w Wyszukiwarkę sklepów na górze naszej strony.
Czy macie sklep stacjonarny?
My jako dobresklepymotocyklowe.pl nie mamy sklepu stacjonarnego, jednak nasze produkty można znaleźć we wszystkich sklepach zrzeszonych w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych. Pełną listę sklepów znajdziesz wchodząc w Wyszukiwarkę sklepów na górze naszej strony.
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Na karcie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów. Zmierz wymiary swojego ciała, nie swoich ubrań by mieć pewność, że wybrana rzecz będzie pasować.