Media, najlepsze sklepy sieci Dobre Sklepy Motocyklowe i influencerzy - to właśnie oni wybierali zwycięzców konkursu Rebelhorn #RebelsStayCreative.
30 dni konkursu, 979 projektów - było z czego wybierać! Zobaczcie, jak przebiegał ten proces oraz impreza, na której zostali wybrani zwycięzcy konkursu Rebelhorn #RebelsStayCreative.
Dla przypomnienia: jury w składzie ponad 20 osób - w tym reprezentantów mediów branżowych, influencerów, sklepów motocyklowych oceniało nadesłane prace w trzech kategoriach. Jedną z nich była kreatywność - tutaj najwięcej punktów zdobywały kombinezony w bardzo nietypowych odsłonach (ogień, anatomia człowieka, neony). Jednak w pozostałych kategoriach prym wiodły kombinezony o bardziej stonowanych barwach. Wygrały 3 kombinezony o najwyższych notach będących sumą wszystkich głosów z każdej kategorii. Jeśli chcecie zobaczyć wygrane prace, pisaliśmy o nich tutaj.