Aż 21 nowych modeli zapowiedział Harley-Davidson na najbliższe lata. Wśród nowości mają pojawić się podróżne enduro, streetfighter i motocykle 250 cm3.
Harley-Davidson stawia na głowie cały swój dotychczasowy wizerunek. W ofercie firmy pojawią się całkiem nowe motocykle, zrywające z tradycją cruiserów, baggerów i ciężkich turystyków. Milwaukee chce sięgnąć po klientów, którzy nie tylko nie rozważali kupna Harleya, ale także nie myśleli o motocyklu w ogóle.
Pan America 1250
Największym zaskoczeniem, ale i najbardziej ryzykownym posunięciem ma być podróżne enduro Pan America. To całkiem nowa koncepcja turystyka - przy zachowaniu wszystkich typowych dla Harleya luksusów, takich jak rozbudowany system audio i komunikacji, system bezkluczykowy, tempomat czy komfortowe siedzenia, ma to być pełnoprawne turystyczne enduro, którym bez obawy można będzie wjechać na szutrowe drogi.
Do jego napędu wykorzystanie zostany nowy silnik o pojemności 1250 cm3, którego konstrukcja wykorzystana zostanie także w innych zapowiadanych modelach. Cena motocykla w Stanach zjednoczonych ma wynieść między 10 - 16 tys. dolarów.
Streetfighter 975
Napędzany V-twinem o pojemności 975 cm3 Streetfighter o zaskakująco dynamicznym jak na H-D designie, otrzyma zadanie konkurować w wszystkimi modelami ukierunkowanymi na miasto, czyli zarówno Triumphem Street Triple, jak i Ducati Monsterem 1200.
Nowy, chłodzony cieczą silnik występował będzie w wielu wariantach, począwszy od 500 cm3 aż do 1250 cm3. Pojawią się także nowe ramy, wahacze i układy jezdne, co pozwoli na konstruowanie wielu motocykli z tych samych elementów. Ofertę motocykli średnich pojemności uzupełni model Custom. W oficjalnym komunikacie mowa też o motocyklu sportowym, ale to raczej plan na dalszą przyszłość.
Pojazdy elektryczne
Harley przedstawił także ostateczną wersję swojego elektrycznego cruisera LiveWire. H-D zapowiada ten model jako zupełnie nowe doświadczenie w segmencie motocykli elektrycznych. Obok flagowego cruisera ma też pojawić się kilka mniejszych modeli napędzanych energią elektryczną.
Małe pojemności
Harley-Davidson zapowiedział też serię modeli przeznaczonych na tak zwane rynki wschodzące. Miałyby być to motocykle napędzane małymi silnikami o pojemnościach około 250 cm3. Ich produkcja odbywałaby się w Azji i Ameryce Południowej.