– Pitgang będzie uzupełnieniem naszej oferty – podkreśla Maciej Merchel, członek zarządu MPP Trade. – Do tej pory skupiliśmy się na naszych czołowych markach, które pokochali zarówno zawodnicy, jak i amatorzy. Teraz otwieramy się także na pasjonatów ekstremalnej jazdy, którzy niekoniecznie chcą próbować sił w motorsporcie, ale wolny czas chcą spędzać na dwóch kółkach. Pitgang spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem odbiorców w naszym kraju, dlatego z chęcią podejmujemy się wprowadzenia tych minimotocykli do szerokiej dystrybucji.
Pitgang to niepokorna marka minimotocykli. Wszyscy fani małych dwóch kółek kojarzą charakterystyczną czaszkę będącą znakiem rozpoznawczym „gangusów”. Solidna rama, duże koła i nowoczesny design – tak w skrócie można określić ten budżetowy pojazd.
– Bardzo dobrze znamy polski rynek i wiemy, że klient jest wymagający. Nawet w sektorze tańszych minimotocykli potrzebna jest marka, która nie zawiedzie odbiorców, dostarczy mnóstwa niesamowitych wrażeń, będąc jednocześnie solidną alternatywą dla droższych produktów. Dostrzegliśmy potencjał w Pitgangu i zamierzamy go wykorzystać, już pod banderą MPP – podkreśla Merchel.
Pitgang dostępny jest w dwóch wersjach 125xD i 140xD. Motocykle można kupić zarówno online, jak i u wybranych dystrybutor sieci.
MPP Trade to aktualnie największy w Polsce importer pojazdów wyczynowych typu pit bike, w ofercie ma także inne pojazdy: quady czy dirt bike’i. Do tej pory w wachlarzu marek firmy dostępne są m.in. YCF, MRF, Kayo i RXF. Pitgang to najbardziej budżetowa propozycja skierowana głównie do młodego odbiorcy.