Zastanawiasz się, jak powstaje odzież motocyklowa? Przekonajcie się oglądając krótki film zza kulis produkcji ubrań Held.
Proces produkcji odzieży motocyklowej Held ma pięć faz. Zobaczcie, jak przebiegają.
Podczas pierwszej fazy konceptu inżynierowie Held analizują potrzeby motocyklistów i zbierają pomysły, które w najlepszy sposób je spełnią. Następnie przenoszą je na papier i ekran, dobierają najbardziej optymalne materiały i kolory zgodne z trendami. Jest to kluczowy moment, gdyż rozwiązania, które zostaną wybrane na tym etapie, rezonują najmocniej na finalny produkt.
Prototypowanie ubrań Helda
Celem drugiej fazy procesu tworzenia odzieży Held jest stworzenie wstępnej wersji. Projektowany jest wykrój, na podstawie którego szyty jest pierwszy prototyp. Jest to moment, kiedy osoba testująca po razy pierwszy zakłada na siebie stworzony produkt. Następnie przeprowadzane są pomiary, które mają na celu idealnie dopasowanie ubrania do sylwetki motocyklisty.
Digitalizacja w procesie tworzenia ubrań Helda
Digitalizacja to trzecia faza ewolucji, jaką przechodzą produkty Held. Pod tą definicją kryje się stworzenie wirtualnego modelu ubrania przy wykorzystaniu programu typu CAD (computer aided design). Dzięki temu można dostrzec nawet najmniejsze nieścisłości i nanieść optymalizujące poprawki. Po tym kroku następują ponowne testy dopasowania na modelu, by sfinalizować krój kurtki motocyklowej czy rękawic.
Jak ubrania Helda są testowane?
Jedną z najważniejszych, a zarazem najciekawszych, faz tworzenia ubrań Held jest testowanie. Na początek w centrum testowym przy wykorzystaniu urządzeń testujących sprawdzane są wodoodporność, trwałość zamków, wytrzymałość materiału i odporność na przetarcia. Zamknięciem tego etapu jest uzyskanie certyfikatu CE.
Testowanie prototypu w terenie to ostatnia faza w procesie tworzenia produktów Held. Ubrania są testowane w ekstremalnych warunkach pogodowych i terenowych - w palącym słońcu, ulewie, silnym wietrze, na drogach i bezdrożach.
Po obejrzeniu tego filmu wiele osób zapewne lepiej zrozumie za co płaci, w końcu niemałe, pieniądze. A wiemy, że na bezpieczeństwie i komforcie jazdy na motocyklu nie warto oszczędzać.