Nasz Serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony, dla celów statystycznych oraz aby zapewnić lepsze spersonalizowanie doświadczeń zakupowych. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienie te możesz zmienić w przeglądarce internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies udostępniamy w Polityce prywatności plików cookies.
Masz problem?
My mamy odpowiedź.
często zadawane
pytania
MOJE KONTO
Aby założyć konto, kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów Utwórz konto. Po kliknięciu w to polecenie zostaniesz przeniesiony do strony, gdzie podasz swoje dane, adres oraz ulubiony lub najbliższy sklep. Musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Używając tych danych możesz w każdej chwili zalogować się do Twojego konta klienta oraz masz możliwość sprawdzenia i zmiany Twoich danych.
Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po przejściu na stronę logowania obok zielonego przycisku Zaloguj się pojawi się opcja Nie pamiętasz hasła?, dzięki której po podaniu adresu e-mail otrzymasz link do zresetowania hasła.
Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce MOJE KONTO pod informacjami kontaktowymi znajdzie się przycisk ZMIEŃ HASŁO. Po kliknięciu w przycisk należy podać bieżące hasło, nowe oraz potwierdzić nowe hasło wpisując je ponownie. Zatwierdzić zmianę klikając ZAPISZ.
W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Możesz zrobić to podczas zakładania konta (sekcja MOJE KONTO, pytanie 5) oraz w zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY zaznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ.
W zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY odznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ. Ponadto, w każdej wiadomości newsletterowej znajduje się link z rezygnacją. Oczywiście zawsze możesz skierować wiadomość z rezygnacją na adres: [email protected]
Nasz newsletter regularnie informuje o aktualnych promocjach, ciekawych artykułach, premierach i nowościach oraz wszelakich wydarzeniach ze świata motocyklowego: dniach otwartych, jazdach próbnych, otwarciu sklepów.
Sprawdź, czy maile od nas nie trafiają do folderu SPAM w twojej skrzynce pocztowej. Sprawdź, czy podałeś prawidłowy adres mailowy podczas rejestracji. Jeśli adres jest poprawny, a wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, które na pewno z chęcią pomoże.
Po zapisaniu się do naszego newslettera powinieneś otrrzymać maila wraz z linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera zostanie zatwierdzone tylko wtedy, gdy klikniesz w ten link. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem sprawdź folder SPAM w twojej skrzynce odbiorczej oraz upewnij się, że podałeś właściwy adres e-mail podczas rejestracji. Jeśli ito nie pomoże prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Aby zapewnić Ci jak najlepsze funkcjonowanie strony, korzystamy z narzędzi dostarczanych przez podmioty takie jak Facebook Ireland Limited czy Google Ireland Limited. Są to jednak dane statyczne i anonimowe. W żadnym razie nie przekazujemy Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.
Posiadanie konta w naszym serwisie niesie za sobą wiele korzyści. Możesz dodawać produkty do listy Ulubionych, pisać opinie o zakupionych produktach, samodzielnie zarejestrować się do programów 5 LAT GWARANCJI oraz ASSISTANCE, sprawdzić produkty zarejestrowane wcześniej oraz zgłosić szkodę lub reklamacje i sprawdzić ich status.
REKLAMACJE
By dokonać reklamacji towaru należy skontaktować się z Naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected]. Zajmiemy się tym najszybciej jak to możliwe.
Status swojej reklamacji można sprawdzić kontaktując się z Naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected].
Nasz adres znajdziesz na paragonie, który otrzymasz wraz z zamówieniem.
Okres trwania gwarancji w Polsce to 2 lata. Korzystając z naszego programu 5 LAT GWARANCJI możesz wydłużyć ten okres o 3 lata, co łącznie da 5 lat gwarancji na twój produkt.
W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz program 5 lat gwarancji oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie uszkodzonego produktu.
W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz program Assistance oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie lub skan zgłoszenia zdarzenia na policję.
Jeśli chcesz samodzielnie zgłosić reklamację online najłatwiej będzie zrobić to za pośrednictwem Twojego Konta. W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz REKLAMACJA oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie uszkodzonego produktu. Możesz również zgłosić reklamacje za pośrednictwem sklepu, w którym kupiłeś produkt lub przez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Z naszym Biurem Obsługi Klienta można się skontaktować telefonicznie pod numerem 883 606 363 oraz pod adresem mailowym: [email protected]
Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00.
Żeby dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny należy na karcie danego produktu wprowadzić swój adres e-mail pod poleceniem Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny. Gdy produkt wróci do sprzedaży wyślemy wiadomość na podany wcześniej adres.
Każdy zakupiony produkt można ocenić w zakładce MOJE KONTO wybierając z listy po lewej stronie pozycję MOJE OPINIE O PRODUKTACH.
Kontakt do każdego ze sklepów zrzeszonego w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych można znaleźć klikając przycisk Wyszukiwarka sklepów na górze strony i wyszukując wybrany sklep.
Części do swojego motocykla możesz dobrać używając naszego MOTOKONFIGURATORA, znajdziesz tam wszystko - od osłon chłodnicy po zestawy kufrów turystycznych.
INNE
Nasze produkty można znaleźć we wszystkich sklepach zrzeszonych w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych. Pełną listę sklepów znajdziesz wchodząc w Wyszukiwarkę sklepów na górze naszej strony.
My jako dobresklepymotocyklowe.pl nie mamy sklepu stacjonarnego, jednak nasze produkty można znaleźć we wszystkich sklepach zrzeszonych w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych. Pełną listę sklepów znajdziesz wchodząc w Wyszukiwarkę sklepów na górze naszej strony.
Na karcie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów. Zmierz wymiary swojego ciała, nie swoich ubrań by mieć pewność, że wybrana rzecz będzie pasować.