Zmień na:
 
Masz problem?
My mamy odpowiedź.

często zadawane
pytania

 

MOJE KONTO

 
Jak założyć konto?

Aby założyć konto, kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów Utwórz konto. Po kliknięciu w to polecenie zostaniesz przeniesiony do strony, gdzie podasz swoje dane, adres oraz ulubiony lub najbliższy sklep. Możesz również w łatwy sposób założyć konto podczas Twojego pierwszego zamówienia. W obu przypadkach, musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Używając tych danych możesz w każdej chwili zalogować się do Twojego konta klienta oraz masz możliwość sprawdzenia i zmiany Twoich danych.

 
Zapomniałem hasła. Co zrobić?

Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po przejściu na stronę logowania obok zielonego przycisku Zaloguj się pojawi się opcja Nie pamiętasz hasła?, dzięki której po podaniu adresu e-mail otrzymasz link do zresetowania hasła.

 
Jak zmienić hasło?

Kliknij na ikonę Twojego Konta w prawym górnym rogu ekranu, a następnie Zaloguj się. Po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce MOJE KONTO pod informacjami kontaktowymi znajdzie się przycisk ZMIEŃ HASŁO. Po kliknięciu w przycisk należy podać bieżące hasło, nowe oraz potwierdzić nowe hasło wpisując je ponownie. Zatwierdzić zmianę klikając ZAPISZ.

 
Jak usunąć konto?

W celu usunięcia konta prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 
Jak zapisać się do newslettera?

Możesz zrobić to podczas zakładania konta (sekcja MOJE KONTO, pytanie 5) oraz w zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY zaznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ.

 
Jak wypisać się z newslettera?

W zakładce Moje konto, pod informacjami kontaktowymi w sekcji NEWSLETTERY odznacz jedną z opcji subskrypcji i kliknij ZAPISZ. Ponadto, w każdej wiadomości newsletterowej znajduje się link z rezygnacją. Oczywiście zawsze możesz skierować wiadomość z rezygnacją na adres: [email protected]

 
Co to jest newsletter i jakie korzyści dla mnie wnosi?

Nasz newsletter regularnie informuje o aktualnych promocjach, ciekawych artykułach, premierach i nowościach oraz wszelakich wydarzeniach ze świata motocyklowego: dniach otwartych, jazdach próbnych, otwarciu sklepów.

 
Nie dostaje maili od Dobrych Sklepów Motocyklowych. Co zrobić?

Sprawdź, czy maile od nas nie trafiają do folderu SPAM w twojej skrzynce pocztowej. Sprawdź, czy podałeś prawidłowy adres mailowy podczas rejestracji. Jeśli adres jest poprawny, a wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, które na pewno z chęcią pomoże.

 
Dlaczego nie otrzymuję newslettera, pomimo że się do niego zapisałam(-em)?

Po zapisaniu się do naszego newslettera powinieneś otrrzymać maila wraz z linkiem aktywującym. Zapisanie do newslettera zostanie zatwierdzone tylko wtedy, gdy klikniesz w ten link. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem sprawdź folder SPAM w twojej skrzynce odbiorczej oraz upewnij się, że podałeś właściwy adres e-mail podczas rejestracji. Jeśli ito nie pomoże prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 
Czy moje dane są udostępniane osobom lub instytucjom trzecim?

Aby zapewnić Ci jak najlepsze funkcjonowanie strony, korzystamy z narzędzi dostarczanych przez podmioty takie jak Facebook Ireland Limited czy Google Ireland Limited. Są to jednak dane statyczne i anonimowe. W żadnym razie nie przekazujemy Twoich danych osobowych podmiotom trzecim.

 
Po co mam zakładać konto?

Posiadanie konta w naszym serwisie niesie za sobą wiele korzyści. Możesz sprawdzić historię swoich zamówień, status swojego aktualnego zamówienia, numer listu przewozowego, przypisać do konta swój ulubiony sklep i w razie potrzeby zamówić towar, np. na przymiarkę do sklepu bez konieczności kupienia go, dodawać produkty do listy Ulubionych, pisać opinie o zakupionych produktach, samodzielnie zarejestrować się do programów 5 LAT GWARANCJI oraz ASSISTANCE, sprawdzić produkty zarejestrowane wcześniej oraz zgłosić szkodę lub reklamacje i sprawdzić ich status.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 
Jak dokonać zwrotu towaru?

By dokonać zwrotu towaru należy wypełnić formularz, który otrzymałeś w zamówieniu i przesłać towar wraz z tym formularzem na nasz adres, który znajdziesz na paragonie dołączonym do Twojego zamówienia.

 
Jak dokonać reklamacji towaru?

By dokonać reklamacji towaru należy w zakładce MOJE KONTO przejść do sekcji ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI wybierając ją z menu po lewej stronie. Następnie wypełnić formularz zgodnie z instrukcją i kliknąć WYŚLIJ. Zajmiemy się tym najszybciej jak to możliwe.

 
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zwrotu?

Status swojego zwrotu można sprawdzić w zakładce MOJE KONTO, przechodząc do sekcji LISTA ZGŁOSZEŃ, wybierając ją z menu po lewej stronie.

 
Gdzie mogę sprawdzić status mojej reklamacji?

Status swojej reklamacji można sprawdzić w zakładce MOJE KONTO, przechodząc do sekcji LISTA ZGŁOSZEŃ, wybierając ją z menu po lewej stronie.

 
W jaki sposób mogę podać moje dane bankowe w celu uzyskania zwrotu płatności, jeśli zapłaciłam (-em) za pobraniem?

Swoje dane bankowe możesz podać jedynie przez wypełnienie formularza zwrotu dołączonego do Twojego zamówienia.

 
Czy muszę zapłacić za przesyłkę zwrotną?

Nie, zwroty są darmowe.

 
W jakim czasie mogę zwrócić towar?

Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia.

 
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Po dokonaniu zwrotu pieniądze zwrócimy na konto, z którego zamówienie zostało opłacone. Jeśli dokonałeś zakupu za pobraniem pobierz formularz zwrotu TUTAJ, wypełnij go i wyślij towar na nasz adres, który znajdziesz na swoim rachunku.

 
Na jaki adres mam wysłać przesyłkę zwrotną?

Nasz adres znajdziesz na paragonie, który otrzymasz wraz z zamówieniem.

 
Jaki jest okres trwania gwarancji?

Okres trwania gwarancji w Polsce to 2 lata. Korzystając z naszego programu 5 LAT GWARANCJI możesz wydłużyć ten okres o 3 lata, co łącznie da 5 lat gwarancji na twój produkt.

 
Jak mam zgłosić 5 lat gwarancji?

W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz program 5 lat gwarancji oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie uszkodzonego produktu.

 
Jak mam zgłosić assistance?

W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz program Assistance oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie lub skan zgłoszenia zdarzenia na policję.

 
Co jest potrzebne do zgłoszenia reklamacji?

Jeśli chcesz samodzielnie zgłosić reklamację online najłatwiej będzie zrobić to za pośrednictwem Twojego Konta. W zakładce Moje konto, na liście z lewej strony wybierz opcje ZGŁOSZENIE SZKODY/REKLAMACJI, wpisz nazwę produktu, wybierz REKLAMACJA oraz postępuj zgodnie z poleceniami podając datę, miejsce zakupu, sklep, numer paragonu i numer telefonu oraz przesyłając zdjęcie lub skan paragonu i zdjęcie uszkodzonego produktu. Możesz również zgłosić reklamacje za pośrednictwem sklepu, w którym kupiłeś produkt lub przez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

ZAMÓWIENIA

 
Jak złożyć zamówienie krok po kroku?

Złożenie zamówienia w Dobrych Sklepach Motocyklowych jest bardzo proste. Po wybraniu rozmiaru i włożeniu wybranego produktu do koszyka kliknij po prawej stronie przycisk ZAMÓWIENIE. Jeśli nie masz jeszcze konta w naszym serwisie podaj dane zgodnie z instrukcją i jeśli chcesz zaznacz okienko Utwórz konto po złożeniu zamówienia. Jeśli masz już konto i jesteś zalogowany adres wysyłki oraz wszystkie Twoje dane zostaną automatycznie uzupełnione. Wybierz jedną z metod dostawy, przejdź dalej. Wybierz jedną z metod płatności, postępuj zgodnie z poleceniami i gotowe, zamówienie złożone!

 
Czy muszę się rejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie, rejestracja nie jest wymagana. Musisz jednak podać niezbędne dane do złożenia zamówienia i postępować zgodnie z kolejnością kroków zamówienia (patrz pytanie: Jak złożyć zamówienie krok po kroku?). O złożeniu zamówienia oraz wysyłce zostaniesz poinformowany mailowo.

 
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeśli nie posiadasz konta w naszym serwisie zostaniesz poinformowany mailowo o złożeniu zamówienia i wysyłce towaru. W mailu znajdziesz wszystkie informacje takie jak numer zamówienia czy numer listu przewozowego. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli posiadasz konto w naszym serwisie wszelkie informacje o swoim zamówieniu znajdziesz w sekcji Moje Konto, klikając w ikonę w prawym górnym rogu ekranu, dalej po otwarciu menu bocznego w sekcji ZAMÓWIENIA. Żeby zobaczyć szczegółowy widok swojego zamówienia kliknij ZOBACZ ZAMÓWIENIE.

 
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze potwierdzone ani opłacone i znajduje się w koszyku można je dowolnie edytować, natomiast jeśli zostało już opłacone robimy wszystko co w naszej mocy, by jak najszybciej znalazło się u Ciebie. Jeśli chciałbyś dokonać jakichś zmian prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta i podanie numeru zamówienia.

 
Czy mogę anulować zamówienie złożone online?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane może zostać anulowane poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli jednak zostanie już spakowane i znajdzie się w rękach firmy kurierskiej to niestety nie będzie mogło zostać już anulowane z uwagi na to, że chcemy dostarczyć towar najszybciej jak się da.

 
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Na ten moment nie ma takiej możliwości. Jeśli jednak masz problem ze złożeniem zamówienia online skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 883 606 363, a jeden z naszych pracowników z pewnością pomoże.

 
Czy mogę zmienić adres dostawy dla potwierdzonego już zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane może zostać edytowane poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli jednak zostanie już spakowane i znajdzie się w rękach firmy kurierskiej to niestety adres nie będzie mógł zostać zmieniony.

 
Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres niż podany w moim koncie klienta?

Jak najbardziej, podczas składania zamówienia, już po naciśnięciu przycisku ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE w polu ADRES WYSYŁKI znajdzie się domyślny, zdefiniowany wcześniej adres. Pod tym polem znajduje się przycisk + NOWY ADRES, po kliknięciu którego możesz wpisać dowolny adres, na który chcesz wysłać swoje zamówienie.

 
Gdzie znajde moje poprzednie zamówienia?

Wszystkie swoje zamówienia znajdziesz na Twoim Koncie, które znajdziesz w prawym górnym rogu ekranu, w zakładce ZAMÓWIENIA.

 
Czy zamówienie może zostać wysłane za granicę?

Na ten moment niestety nie wysyłamy zamówień za granicę.

 

ODBIERZ W SKLEPIE

 
Co oznacza opcja dostawy "Zamów do sklepu"?

Wybrany produkt możesz za darmo zamówić do wybranego sklepu, przymierzyć go i dopiero na miejscu zdecydować czy na pewno chcesz go kupić.

 
Jak zamówić produkt z odbiorem w jednym z Dobrych Sklepów Motocyklowych?

Wybierz interesujące produkty i rozmiary w katalogu na stronie dobresklepymotocyklowe.pl. Dodaj je do koszyka, podaj swoje dane, a następnie jako metodę dostawy zaznacz Zamów do sklepu i wybierz punkt odbioru. Zamówione produkty będą czekały na Ciebie w sklepie nawet już następnego dnia!

 
Jakie są korzyści płynące z zamawiania produktów do sklepu?

Możesz zamówić do wybranego sklepu rzeczy, których aktualnie nie ma na stanie. Możesz także przymierzyć towar, jeśli nie jesteś pewien swojego rozmiar lub tego, jak wypada rozmiarówka danego producenta. Nie musisz mrozić dużej ilości gotówki - płacisz tylko za produkt, który finalnie zdecydujesz się kupić.

 
Jak śledzić status zamówienia?

Wszystkie zamówienia znajdziesz na Twoim Koncie, które zlokalizujesz w prawym górnym rogu ekranu w zakładce ZAMÓWIENIA. Po kliknięciu operacji ZOBACZ ZAMÓWIENIE będziesz mógł sprawdzić jego status i numer listu przewozowego. Dodatkowo o przebiegu całego procesu będziesz informowany za pośrednictwem maila. Jeśli nie jesteś zalogowanym użytkownikiem, wówczas o wszystkich etapach poinformujemy wyłącznie mailowo.

 
Jaki jest czas realizacji zamówienia do sklepu?

Towar zamówiony do godziny 13:00 z reguły jest dostarczany do sklepu w następnym dniu roboczym. W wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć do dwóch dni roboczych.

 
Jak odebrać zamówiony produkt?

O wysyłce produktu z naszego magazynu zostaniesz poinformowany mailowo. Następnego dnia wystarczy udać się do wybranego wcześniej sklepu i podać numer zamówienia lub swoje dane.

 
Jaki jest koszt zamówienia towaru do sklepu?

Zamówienie towaru do sklepu nic Cię nie kosztuje! Po prostu zamawiasz wybrane produkty, a płacisz tylko, jeśli się zdecydujesz na któryś z nich.

 
Czy muszę zapłacić za wszystkie produkty, które zamówiłem(-am)?

Nie, płacisz tylko za te, na które się zdecydujesz.

 
Czy muszę zwracać towar, który zamówiłem(-am) z odbiorem w sklepie?

Nie, towar, którego nie kupujesz po prostu zostawiasz w sklepie i niczym nie musisz się martwić.

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

 
W jaki sposób mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?

Z naszym Biurem Obsługi Klienta można się skontaktować telefonicznie pod numerem 883 606 363 oraz pod adresem mailowym: [email protected]

 
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00.

 
Jak mogę się dowiedzieć, że produkt wrócił do sprzedaży?

Żeby dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny należy na karcie danego produktu wprowadzić swój adres e-mail pod poleceniem Powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny. Gdy produkt wróci do sprzedaży wyślemy wiadomość na podany wcześniej adres.

 
Jak mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami lub opinią?

Każdy zakupiony produkt można ocenić w zakładce MOJE KONTO wybierając z listy po lewej stronie pozycję MOJE OPINIE O PRODUKTACH.

 
Jak mogę skonktaktować się z konkretnym sklepem?

Kontakt do każdego ze sklepów zrzeszonego w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych można znaleźć klikając przycisk Wyszukiwarka sklepów na górze strony i wyszukując wybrany sklep.

 
Jak dobrać odpowienie części do mojego motocykla? (SW-Motech, R&G)

Części do swojego motocykla możesz dobrać używając naszego MOTOKONFIGURATORA, znajdziesz tam wszystko - od osłon chłodnicy po zestawy kufrów turystycznych.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

 
Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Wszystkie swoje zamówienia znajdziesz na Twoim Koncie, które znajdziesz w prawym górnym rogu ekranu, w zakładce ZAMÓWIENIA. Po kliknięciu operacji ZOBACZ ZAMÓWIENIE będziesz mógł sprawdzić jego status, numer listu przewozowego. Dodatkowo o przebiegu całego procesu będziesz informowany za pośrednictwem maila.

 
Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze. Zdarza się, że kurier dostarcza towar do Paczkomatów w sobotę, jednak jest to zależne tylko i wyłącznie od kuriera w danym rejonie.

 
Ile trwa wysyłka towaru?

Wysyłka zamówienia trwa do 24 godzin, a dostarczona powinna zostać maksymalnie po 48 godzinach. Dotyczy to dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu.

 
Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?

Jeśli paczka dotrze uszkodzona wskazane jest sporządzenie protokołu uszkodzenia paczki wraz z kurierem przy odbiorze. Należy go przesłać w przeciągu 2 dni roboczych, opisać uszkodzenie towaru oraz przesłać zdjęcie do naszego Biura Obsługi Klienta. Jeśli paczka będzie uszkodzona w Paczkomacie należy opisać uszkodzenie towaru oraz przesłać zdjęcie do naszego Biura Obsługi Klienta.

 
Co zrobić jeśli paczka zaginie w drodze do mnie?

W wypadku zaginięcia paczki prosimy o możliwie najszybsze skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a zrobimy wszystko co w naszej mocy by namierzyć i odzyskać paczkę.

 
Jakie są koszty dostawy?

Wysyłka zamówienia jest płatna i kosztuje od 9 złotych, poza dostawą do sklepu, która jest zawsze darmowa.

 

PŁATNOŚCI

 
Czy za zakupy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, podczas wypełniania swoich danych do wysyłki wystarczy podać nazwę swojej firmy oraz numer NIP.

 
Jak wygląda proces płatności i zwrotu za pobraniem?

Płatność zamówienia za pobraniem opłacisz wprost u kuriera, gotówką lub kartą. Jeśli chcesz dokonać zwrotu towaru kupionego za pobraniem pobierz formularz zwrotu TUTAJ, wypełnij go i wyślij towar na nasz adres, który znajdziesz na swoim rachunku.

 
Jakich metod płaności mogę użyć?

Płatności możesz dokonać na kilka sposobów, w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrałeś. Dla zamówienia do sklepu będzie to płatność gotówkowa, bezpośrednio w sklepie. Przy wyborze wysyłki paczkomatem lub DPD - Płatność z góry możesz dokonać płatności kartą online, za pomocą systemu szybkich płatności ze swojego konta bankowego, BLIKiem lub klasycznym przelewem bankowym. Ostatnią metodą, przy wyborze Paczkomatów lub DPD - Płatności przy odbiorze jest płatność kartą w paczkomacie lub gotówką u kuriera.

 
Czy mogę zapłacić w ratach?

Nie oferujemy płatności ratalnych.

 

INNE

 
Gdzie mogę znaleźć Wasze produkty?

Nasze produkty można znaleźć we wszystkich sklepach zrzeszonych w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych. Pełną listę sklepów znajdziesz wchodząc w Wyszukiwarkę sklepów na górze naszej strony.

 
Czy macie sklep stacjonarny?

My jako dobresklepymotocyklowe.pl nie mamy sklepu stacjonarnego, jednak nasze produkty można znaleźć we wszystkich sklepach zrzeszonych w sieci Dobrych Sklepów Motocyklowych. Pełną listę sklepów znajdziesz wchodząc w Wyszukiwarkę sklepów na górze naszej strony.

 
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Na karcie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów. Zmierz wymiary swojego ciała, nie swoich ubrań by mieć pewność, że wybrana rzecz będzie pasować.

 
 

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytania?

Napisz do nas!
To Top