Motocykle

BMW R1250 GS nadjeżdża. Premiera w październiku

BMW R1200 GS - silnik

BMW R1200 GS otrzyma silnik ze zmiennymi fazami rozrządu.

Obecny model - R1200 GS został zaprezentowany w 2004 roku. Od tamtego czasu otrzymał wprawdzie sporo ulepszeń, jednak faktem jest, że to jeden z najdłużej produkowanych modeli w segmencie. Nowa wersja jest więc dla BMW prestiżowa koniecznością, choć trudno spodziewać się, by następca przyniósł jakąś szczególną rewolucję.

Portal bennetts.co.uk dotarł do dokumentu, który określa specyfikację techniczną owego następcy. Na pewno wiadomo, że jego nazwa brzmieć będzie R1250 GS, co oznacza, jak można się domyślić, zwiększenie pojemności skokowej. W nowym modelu wyniesie ona 1254 cm3, zamiast dotychczasowych 1170 cm3. Wzrośnie także moc - ze 123 KM do 134 KM.

Silnik, który od 2013 roku chłodzony jest cieczą, otrzyma niemal na pewno zmienne fazy rozrządu. Rozwiązanie to testowano w turystycznym modelu R1200 RT. R1250 GS zostanie wyposażony w nowy wydech, który ma dwukrotnie obniżyć głośność.  Premiery następcy lidera segmentu adventure można spodziewać się w Kolonii podczas październikowych targów Intermot.

 

Czytaj dalej

grafika reklamowa ortez POD
mężczyzna pokazuje rewers prawa jazdy

Zostaw komentarz

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi serwisu Google.