Zmień na:
Porady Produkty

5 rad jak przygotować motocykl sportowy lub nakeda do wyjazdu

0%

Naked to esencja motocykla. Pozbawiona zbędnych elementów maszyna, której zadaniem jest tylko jedno - dawać maksimum frajdy na krótkich trasach. Podczas jego projektowania nikt nie myślał o przewożeniu bagaży, a transport pasażera też traktował raczej jako awaryjną konieczność.

Podobnie w motocyklu sportowym, jego żywiołem nie są podróże, a tor wyścigowy, a zadaniem rozwijanie ogromnych prędkości i bicie rekordów. Wiele sportów nie ma miejsca na absolutnie nic więcej niż kierowca. Zarówno nakeda, jak i sporta można jednak przygotować do dalszej drogi bez większych problemów.

1. Szyba

Szyba przyda się do nakeda. Można wybierać między szybami uniwersalnymi, a dedykowanymi do konkretnych modeli. Te pierwsze sprawdzą się dość dobrze w większości przypadków. Jeśli nie zamierzasz z taką szybą jeździć dłuższy czas, bez problemu spełni swoje zadanie. Jeśli chciałbyś osłonę zamontować na dłużej, wybierz model przeznaczony do twojego motocykla.

SW-MotechSzyba

SW-MotechSzyba2

2. Kufry

Porządne, sztywne kufry pozwolą bezpiecznie przewieźć niezbędne podczas wyjazdu bagaże. Nowa linia URBAN ABS od SW-MOTECH pasuje do wielu popularnych modeli i zapewnia perfekcyjne dopasowanie do konstrukcji i linii motocykla. Są to nie tylko lekkie kufry, ale także dzięki swojej aerodynamicznej formie i łatwości instalacji świetnie sprawdzą się zarówno jako bagaż do sporta jak i nakeda.

SW-MOTECHUrbanABS

SW-MOTECHUrbanABS2

3. Sakwy

Sakwy są tańszym, ale niemal równie skutecznym rozwiązaniem pozwalającym przewieźć najpotrzebniejsze rzeczy. Dobrym wyborem będą sakwy BLAZE od SW-MOTECH, które są lżejsze od kufrów URBAN ABS i zapewniają większą przestrzeń bagażową. Sakwy BLAZE posiadają także innowacyjny sposób mocowania bagażu do motocykli sportowych, umożliwiające szybkie, a przede wszystkim proste mocowanie i zdejmowanie bagażu.

4. Crash-pady

Inwestycja w ochronę cennych detali ? owiewek, dekli czy zbiornika paliwa, z pewnością opłaci się podczas pierwszej przewrotki. Łatwo o nią choćby na parkingu, zatem crash pady R&G skutecznie zabezpieczą twój cenny sprzęt przed sporymi wydatkami na wymianę uszkodzonych elementów. Crash pady R&G podczas testów otrzymały wysoką ocenę 97% w rankingu MCN, jest to więc sprzęt wysokiej jakości i zdecydowanie godny polecenia!

RGCrashpady1

5. Slidery

Slidery stanowią świetne uzupełnienie crash-padów. Dzięki nim, podczas przewrotki motocykl nie szoruje po asfalcie widelcem lub zbiornikiem paliwa. Slidery R&G to dobry wybór nie tylko na daleką trasę!

RGSlidery4

6. Poduszka na siedzenie

Nie jest żadną tajemnicą, że w sporcie lub nakedzie siedzenia są strasznie niewygodne i twarde. Aby poprawić komfort na dłuższej trasie, warto wybrać poduszki SW-MOTECH Traveller dla kierowcy (i ewentualnego pasażera :) ). Z tym akcesorium niestraszne nawet najdalsze trasy.

SW-MOTECHpoduszkaTraveller

 

Assistance i 5 lat gwarancji

Pamiętaj:

- Produkty wymienione w artykule są objęte bezpłatnym programem 5 lat gwarancji
- Produkty wymienione w artykule są objęte bezpłatnym programem Assistance.

Wstecz Motocyklem na Majówkę: 3 najpiękniejsze polskie trasy Przejdź dalej HJC RPHA 11 w malowaniu VENOM [wideo]
To Top