Produkty

Jaki kask motocyklowy do 500 zł? Oto 4 atrakcyjne modele w niskich cenach

Dobry i tani kask motocyklowy, zapewniający pełne bezpieczeństwo, komfort i wygodę można kupić już za kwotę 500 zł. Niemożliwe? Sprawdź i przekonaj się.

Kask motocyklowy jest ważniejszy od motocykla. Motocykl zapewnia frajdę, ale jeśli coś pójdzie nie tak, staje się rozpędzoną kupą żelastwa, mogącą wyrządzić poważną krzywdę. Kask jest twardy, ciasny i nieco kosztuje, ale jeśli coś pójdzie nie tak, jest jedyną rzeczą, która oddziela czaszkę od śmiertelnie groźnych, twardych przeszkód. Jeśli chcesz być motocyklistą - potrzebujesz motocykla, prawa jazdy i kasku.

Oczywiście nie każdy potrzebuje kasku motocyklowego z dumnym logo Arai, który położony na torach potrafi wykoleić pociąg. Czasami wstępując do świata jednośladów szukamy kasku powitalnego, który będzie naszym przyjacielem i stróżem w czasie gdy będziemy stawiali pierwsze motocyklowe kroki. Oto kilka modeli kasków motocyklowych do 500 zł dla osób, które nie chcą tracić fortuny, ale oczekują pełnego bezpieczeństwa, komfortu i funkcjonalności.

Ozone Wind - turystyczny kask szczękowy z blendą

Ozone Wind jak sama nazwa wskazuje, jest kaskiem dla motocyklistów kochających dotyk wiatru na twarzy. Ludzie uprawiający turystykę motocyklową, nawet jeśli ogranicza się ona do własnego województwa, wiedzą, że nie istnieje wygodniejsze rozwiązanie, niż kask szczękowy. Uniesiona żuchwa pozwala na znaczącą poprawę komfortu termicznego podczas wolnej, krajoznawczej jazdy. Sprawia, że możliwe jest skorzystanie z dobroci szybkiej gastronomii.

Jeśli dodamy do tego arcywygodną i przydatną opuszczaną, przeciwsłoneczną blendę i wysoki poziom bezpieczeństwa potwierdzony certyfikatem ECE 22.05 to cena 299 zł zdaje się być żartem. Niemożliwe? A jeśli powiemy, że dodajemy nieparujący wizjer Anti-Fog w cenie kasku? 

Ozone Arrow - sportowo-turystyczny kask z blendą

Ozone Arrow to kask motocyklowy, będący propozycją dla pędziwiatrów i sportowców. Ten model został zoptymalizowany pod kątem dynamicznej, szybkiej jazdy szosowej. Stąd geometria wizjera zapewniająca pełne pole widzenia również po pochyleniu sylwetki, regulowany wydajny przepływ powietrza wentylującego wnętrze kasku oraz wypinana kurtyna podbródkowa.

Nieparujący wizjer Anti-Fog pozwala się wymieniać intuicyjnie. Bezpieczeństwo gwarantuje certyfikat ECE 22.05. Cena: 339 zł. Możliwość wypinania wnętrza do prania gratis. 

HJC CS-15 - jakość za nieprawdopodobną cenę

Koreański HJC CS-15 to integralny kask motocyklowy posiadający skorupę wykonaną z poliwęglanu. Kupno tak skonstruowanego kasku za 429 zł stanowi okazję porównywalną z sytuacją, gdy policjant poprzestanie na pouczeniu, po tym jak biker sprawdzi na drodze ekspresowej, ile litr wyciąga na jedynce.

CS-15 stworzono w technologii CAD, czyli wirtualnym projektowaniu. HJC do dyspozycji użytkowników oddaje innowacyjny system wentylacyjny ACS - Advenced Channeling Ventylation System oraz odporny na zarysowania wizjer HJ-09 Pinlock ready, z powierzchnią odbijającą promienie UV. Wnętrze z Nylexu nadaje się do prania. Kogo uszczypnąć?

HJC I40 - otwarty Król Miasta z blendą

HJC I40 jest nowatorsko zaprojektowanym otwartym kaskiem motocyklowym. Znaczne wydłużenie szyby kasku otwartego zwalnia jego użytkownika z przywileju konsumpcji much, pozostawiając zalety wynikające z braku części szczękowej.

Jet jest wymarzonym rozwiązaniem dla użytkowników cruiserów, chopperów i szeregu innych maszyn, wykorzystywanych do jazdy miejskiej lub na krótkich odcinkach. Wykonana z policarbonu skorupa cechuje się wysoką wytrzymałością. Jej kształt, stworzony w oparciu o technologię CAD, zapewnia komfort i wysoki poziom funkcjonalności. Cenny dodatek stanowi blenda przeciwsłoneczna dark smoke, z filtrem UV 99%. Cena to 529 zł. Co dorzucimy? Antybakteryjne wnętrze odprowadzające wilgoć Silvercool.

Wielu motocyklistów odwiedzających Dobre Sklepy Motocyklowe, ze sporym zdumieniem przyjmuje fakt, iż za stosunkowo niewielkie kwoty oferujemy kaski spełniające wymagania charakterystyczne dla klasy średniej tego typu asortymentu. Wynika to z prostego powodu - jesteśmy motocyklistami i mamy pełną świadomość konsekwencji zaniedbań w dziedzinie bezpieczeństwa. W tej kwestii kompromisy nie istnieją.

Autor: Piotr Tanalski 

ZOBACZ TAKŻE